Hur var min tisdag?

Hejsan på er fina läsare! 👋
 
Just idag bloggar jag här. Därför att jag börjar bli så trött på allt strul som Nouw har. Det jag vill göra på portalen är krångligt att göra. Tar mer tid än vad det skulle göra om det funkade. I höstas byttes portalen till nya personer som skulle driva portalen. I början var det mycket info om problemen. Men nu är det helt tyst vad jag vet. Jag tror att dem som tog över nouw portalen insåg snabbt att det är mer jobb mer portalen än vad dem trodde från början. 
 
Det jag gillar med portalen är att den är lätt att använda. Få snygga inlägg. Lätt att följa sina andra bloggare på portalen. Inte lika lätt här. 
Jag kände att jag bara ville få ur mig detta & skriva av mig. 
 
Nu till hur min tisdag har varit
 
Oj så trött jag var i morse! 🙂 Men morgonen gick bra. Kent kom upp innan jag åkte iväg. Skönt att åka taxi idag till jobbet när jag var så trött. Kom till jobbet. Var bara en kollega på plats. Kom sen några till men inte lika många som igår måndag då alla var tillbaka i jobb igen. 
Värken i 2 tår på mina fötter som är sår vann över mig idag. Jag gick utan skor för att avlasta tåna  halva förmiddagen. Halva förmiddagen plus över lunchen så gick det bra med skor på. 
En person från AF kom & prata med mig. Jobb dagen har gått bra 👍. Jag torka ur båda kylarna uppe & nere. 
 
 
 
 
 
 
Dagen fortsatte hemma 
 
Taxi åxå hem. Kom hem. Starta en tvätt & tog hand om tvätten som var ren. Cilla sen i soffan. Jag koka sen ris. 
Jag tycker att Avoris är godare än vanligt ris. Kent kom hem. Vår fisk man kom. Men denna gång köpte vi inget. 
Jag hängde tvätten & lyssna på bok. Fixa sen matlåda, mells tills i morgon. Gjorde smoothies & käka middag. 
 
Nu är tv på.  Jag tittar på Farmen medans jag skriver här. Sen ska jag se "Reneés Brygga". 
 
 
 
 
Marlene
2024-01-09 @ 21:25:01
URL: http://https://fdensammamamman.se/

Skönt att åka taxi till jobbet, särskilt när det varit så kallt. Strulande bloggar gillar vi inte!

Svar: Jepp. Kylan har jag inte problem med. Det är mer is & halkan. Har strulat länge. Men nu har mitt tålamod tagit slut.
Jessica Friman

corkystyle
2024-01-09 @ 21:31:41
URL: http://corkystyle.se

Irriterande att nouw krånglar. Man vill bara att sådant ska fungera. Jag är glad att jag fick hjälp att byta till wordpress. Ibland är man trött på morgonen.

Svar: Jepp.
Jessica Friman

Amanda
2024-01-09 @ 21:44:00

Jag är så glad att jag gick ifrån nouw när jag gjorde det. Så skönt att slippa allt strul som var. Kan de inte på ortopeden hjälpa dig om du har så ont? Hoppas du får en fin kväll

Svar: Förstår det. Nu slipper jag med strul. Bara nu att välja var jag vill vara 😊. Vet inte.
Hoppas du får en trevlig helg!
Jessica Friman

Elina
2024-01-10 @ 05:35:08
URL: http://detkaosvikallarvardag.com

Vad tråkigt med så mycket strul! Vet tyvärr många som gått ifrån Nouw just för det. Hoppas det blir bättre med tårna.

Svar: Jepp. Okej. Hoppas jag med snart 🙂
Jessica Friman

Hannas krypin
2024-01-10 @ 05:50:54
URL: http://hannaskrypin.se

Det är så skönt att blogga på egen portal och slippa allt det här portaltrasslet som ofta blir. Vad jobbigt att du har sår på tårna. Hoppas att det läker snabbt.

Svar: Förstår det. Lite annat då att hålla reda på. Hoppas jag med
Jessica Friman

Madde
2024-01-10 @ 06:07:19
URL: http://www.madelenas.com

Lämnade ju oxå nouw på grund av strulet. Visst var det enkelt, men fick hjälp av att en bloggvän att gå över till wp.

Svar: Okej. Vad bra 👍
Jessica Friman

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv
2024-01-10 @ 08:51:25
URL: http://www.saramadeleine.se

Trist när portalen strular. Tänker att det inte är så kul heller kanske, att skriva på två ställen.

Svar: Jepp. Å mitt tålamod tog nu slut. Nä. Men måste känna efter vilken som känns bäst för mig.
Jessica Friman

Michelle
2024-01-10 @ 11:07:23

Jag har aldrig tyckt om neuw. Blogg har bara krånglat tre gngr jag haft den sen 2011.

Svar: Okej. Vad bra.
Jessica Friman

Inredmedlycka
2024-01-10 @ 12:51:34
URL: http://inredmedlycka.blogg.se/

Jag gick också ifrån nouw pga att portalen bara krånglar.

Svar: Okej.
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0