Solig vinter tisdag

Hejsan fina läsare! 👋 

Idag vakna i rätt tid. Men morgonen var ändå inte så bra. Gjorde små saker som gjorde mig irriterad 🙁.  Ni vet hur det kan vara ibland.  

På jobbet gick det bra 👍.  Va mycket snack om förbundskapten i fotboll. Hur han uttala sig i en intervju igår kväll - måndag efter Sverige matchen.  Som dem dessutom vann.  

Efter jobbet åkte jag till dropp in röntgen. Hade aldrig varit där. Så det var en upplevelse. Det gick bra, tog max 10min 🙂.  Fick vänta en stund på taxi.  Men jag ringde  åxå för att flytta  bak den tiden jag redan hade. Så att jag kom hem tidigare.  

(null)

Skönt att vara hemma 

Jag kom hem. Tog lite mellis, chilla. Sen la mig & vila lite.  
Efter det så börja jag fixa & greja.  Käka middag.  Förstår inte hur tiden kan rinna iväg så fort 😓.  Tyckte jag var ute i god tid. Men icke.  

Nu sitter jag  på att kören. Sen hem.  Äta en kvälls macka innan det är dags att lägga mig i sängen. 

Det har varit en härlig vinter dag med sol ☀️😃👍. Tyvärr har vinden varit kylig.  Men så är det.  

Det var den här tisdagen.  
(null)


Madde
2023-03-28 @ 20:57:32
URL: http://madelenas.com

Vad skönt att det gick fort på röntgen. Ja ibland springer dagen iväg bara, men förstår inte hur mycket du hinner med på dagarna.

Svar: Jepp. hehe inte jag heller 😅.
Jessica Friman

Moen
2023-03-29 @ 07:45:20
URL: http://tenakth.com

Försökte sitta där det är vindstilla under gårdagen. Underbart väder. Jätteskönt. Vill gärna ha fler sådana dagar framöver.

Svar: Okej. Mm. Jag med! =)
Jessica Friman

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv
2023-03-29 @ 08:21:42
URL: http://www.saramadeleine.se

Så skönt att det gick bra på jobbet. Också bra där när saker funkar smidigt. Tio minuter är ju verkligen snabbt. Hoppas du får svar på röntgen lika fortm

Svar: Jepp. Hoppas jag med.
Jessica Friman

Maria
2023-03-29 @ 08:28:28
URL: http://mariasliv.net

Undrar om inte vården skulle vinna på att ha lite mer dropp in. Typ ärenden där du behöver träffa en läkare men som inte är akut (ex förnyelse av vissa läkemedel osv) ärenden som skulle ta max 10 min. Tror vi skulle vinna mycket på det

Svar: Kanske det. Eller bara ha ett telefon samtal & läkaren skicka en till röntgen t.ex.
Jessica Friman

Anonym
2023-03-29 @ 10:44:08

Det låter som en bra dag, även om den började lite småirriterat. Skönt att det gick bra på jobbet. Det var verkligen en kort väntetid till röntgen, så drop in är nog inte så dumt att ha. Om inte massor av människor kommer samtidigt förstås :D Jag hoppas att du får svar snabbt och att det är ett bra svar :)
Ta hand om dig och var rädd om dig! :) <3

Svar: Jepp. Dagen blev ju bättre, så =). Jepp. Det var inte mycket folk på röntgen. skönt. Tack kram 🤗 det hoppas jag åxå.
Ta om dig med! ❤
Jessica Friman

corkystyle
2023-03-29 @ 11:58:40
URL: http://corkystyle.se

Ja ibland försvinner tiden och man undrar var tiden försvunnit. Här i uppsala hade vi sådant väder så bussarna ställdes in.

Svar: Jepp. Okej.
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0