Nu är det helg för min del

Hejsan fina läsare! 👋
 
Jag var tidigt idag. Men låg & halv sov till larmet gick. Blir ju så att när jag har gått upp tidigt i 3 dagar. Så är kroppen van att vakna tidigt. 
Jag gick upp. Tvätta mig & sminka mig lite. valde kläder för dagen, fixa frukost. Sen käka frukost & titta på Nyhetsmorgon med tända ljus 😊
Ute då var det grått väder. 
 
Sen var dags att sätta igång med saker jag hade på min "Att göra lista". Innan jag börja med det så smimka jag klart mig & fixa håret. 
Vattna blommorna börja jag med att göra. Efter det så rulla jag bort till vår miljöbod & slängde papp. Då hade molnen skingrat lite. Så då titta solen fram lite. 
 
Väl inne igen så koka jag pasta, plocka bort disk, tömde diskmaskinen med hjälp av Kent som jobba hemma idag. Gjorde resten av punkterna på min lista. Sen käka jag lunch med lite tidsbrist. 
 
Jag hann med bussen som går till min praktik. 
 
Dags för ett eftermiddags pass på praktiken. Där var det få personer. Men vi var några stycken. Jag gjorde mina sysslor som jag gör när jag kommer både på morgonen & även när jag har praktik på eftermiddag på torsdagar. Idag städa jag även microna. 
Det blev lång fika. Men prata & reflektera är åxå viktigt ibland 🙂. Jag hitta mitt skriv dokument idag. Allt var kvar. Det var skönt. Jag hoppas att denna historien nu är slut 😆.Praktik passet idag var chill & gick fort. 
Så nu har jag helg 😊 skönt. 
Gick från praktiken i god tid så att jag hann med bussen. 
 
Jag åkte ända till slut hållplatsen idag. Mötte upp Kent på ica. Vi handla lite. Det gick bra 👍. Vi kom hem. Greja, käka middag. Nu tagit kväll. Sminket  är borta. Jag känner mig fin i smink. Men det är alltid skönt att tvätta bort det på kvällen & smörja in med serum & ansiktskräm 😊. 
 
Ikväll se lite tv, göra smoothes. Sen lägga mig i sängen. Känner mig ganska trött ikväll. Min tanke i morgon är att gå upp & komma iväg & träna. Hoppas tanke blir till agernade. 
 
Har du något som är extra jobbigt i ditt liv just nu?
 
Ja, det är osäkerheten i praktiken. Visa dagar är det tankar på framtiden. Visa dagar vet jag inte vad som sker strax inann jul. För det är då min praktrik period tar slut. Var kommer jag står då? Men jag får försöka tänka att ta en dag i taget. Vara i nuet bara! 
 
Sen är jag lite delad. Därför att det har varit i några helger nu som Kent åker iväg & fiskar. Samtidigt som jag unar honom det. Men samtidigt så tycker jag att visa saker här hemma som inte jag kan göra. Utan det är han som får göra. Får nu ligga på is. Även om jag känner att visa av dem sakerna skulle behövas göras snart. 
 
Denna rubrik är från MinResaTumörMittLiv
 
Internationella nalledagen. Vilken var din första nalle?
 
Jag hade ingen gosse nalle när jag var liten. Mitt första gosse djur var en katt. Som jag har kvar än idag 😊. Jag & min syrra Virre fick en var sin när vi var små. Det är 3 år mellan oss.Hon fick en gul & jag fick en vit 🐱.
 
Denna rubrik är från Orskakullan 
 
 
#fighterwomen85 #personligblogg #delarminatankarochkänslor #sambolivet #mittlivfunktionshinder #jagkanjagvilljagvågar #torsdag #27oktober #hemmasysslor #praktikeftermiddag #bradag #icahandla #tröttkväll #tänkapositivt #chillkväll #blogg.seblogg #västeråsbloggare #dudugerprecissomduär  #varjedagärenspännandedag
 
corksystyle
2022-10-28 @ 10:17:57
URL: http://corkystyle.se

Härlig dag du har haft. Förstår att osäkerheten för vad som kommer hända när praktiken tar slut är jobbig men försök att inte tänka för mycket på. Jag hoppas du får bli kvar eftersom det verkar som du trivs där och att dina arbetskollegor gillar dig. Hoppas du får en bra fredag!

Svar: Jepp. Nä, försöker att inte tänka på vad som kommer att hända efter praktik perioden. Tack. Ha en bra lördag!
Jessica Friman

Michelle
2022-10-28 @ 11:06:57

Va bra att göra en lista på det man ska göra och fint du sminkade dej :)

Svar: Jepp. Tack 😊.
Jessica Friman

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv
2022-10-28 @ 13:31:49
URL: http://www.saramadeleine

Så gulligt att du har kvar katten ännu. Jag tror det är många som har kvar sitt första gosedjur så där.

Svar: Jepp. Kanske det.
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0