Idag är det "lill-lördag". Hur har jag spenderat denna dag?

Hejsan fina läsare! 👋
 
Jag var rätt trött i morse. Men en betydlig lugnare morgon. Kent kom upp när jag stod & sminka mig. Jag får en annan känsla när han är upp & inte. Det är inte så tyst då. 
Klockan slog så det var dags att gå till bussen & åka till praktiken. 
 
Det gick ganska bra där. Höll på med mitt skriv uppdrag. Jag skulle ta bort ett dokument. Råka ta bort det som jag höll på att skriva på 🤦‍♀️🙈. Så jag försökte att återställa det. Sen var jag ärlig till en kollega. För ärlighet är ju det som man kommer längst med. 
Då fråga hon om jag hade kollat "papperskorgen". Den hade inte jag tänkt på. Så den ska jag kolla i morgon. Finns den inte där. Så är det ju bara att sätta mig & börja om 🙂. 
 
När jag sluta så skulle en annan kollega åka iväg åxå. Så då fråga jag om jag fick åka med henne till busshållplatsen. Det fick jag. Så det var mycket snällt. 
Jag har fått energi bost på praktiken idag 😊

Bussen hem kom & på bussen satt mina vänner som är ett par. Trevligt.
 
Jag kom hem. Käka lunch. Vila lite. Sen packa jag gym väskan & förberede lite. Chilla lite tills jag skulle åka med bussen till gymmet. Bussen kom precis när jag kom till busshållplatsen. Jag hade tur! 
 
 
Äntligen fick jag till ett onsdags pass. Jag har en app där jag lägger in mina pass program. Såg att jag inte hade tränat en onsdag sen slutet av augusti. 
Men å andra sidan så har jag kombinerat fredags passet med onsdags passet 💪😊👍. Så ryggen har ändå inte legat på lat sidan. 
Träningen gick bra. Ingen chill träning idag heller. Utan fick köra på. Det är lite tghit om tid för mig när jag kör på eftermiddagarna. Men jag får fokusera på att jag ändå hinner med styrkan i passet. Strechen får bli lite snabbt & mage blir av om jag hinner. 
Å fredagar när jag har mer tid på mig. Att då stretcha nogare & köra mage. Det blir ändå en dag i veckan. Alltid något 🙂. 
 
Jag kom hem. Plocka ur väskan, käka middag. Å nu sitter jag här & skriver detta inlägg. Ikväll Kärleks kväll & historia kväll. Kännslan som jag känner nu är underbar. Älskar när jag har tränat. Sen titta på mitt favo program på tv ikväll "Bonde Söker Fru" 🥰. Det är som för några år sen när jag bodde själv. Hade tränat. Sen kom hem & såg det programmet. Jag återupptar den onsdags rutinen. 
 
Min rubrik idag är från MinResaTumörMittLiv 
 
 
Potatis dag. Berätta något om potatis. 
 
Vi äter ibland potatis här hemma. Jag gillar att äta kokad, i ugn, bakad potatis, pommes, krocketter, klyftpotatis. fäska är super gott. Stuvad potatis är med gott. 
Som barn så odlade pappa potatis. Sen köpte vi potatis av en vän till mig. Vars föräldrar odla potatis på sin gård. 
Jag har testat några gånger sötpotatis. Men inget som jag har fastnat för. Vi äter helst vanlig potatis. 
 
Denna rubrik är från Orskakullan 
 
#fighterwomen85 #personligblogg #delarminatankarochkänslor #onsdag #26oktober #muletväder #trevligtpåpraktiken #allagörmisstag #återhämtninghemma #gymträning #byggamuskler #styrketräningstarkkropp #kännsbraefteråt  #chillkväll #kärleksprogrammtv #underbarkänslaimig #dudugerprecissomduär #varjedagärenspännandedag
corkystyle
2022-10-27 @ 11:58:35
URL: http://corkystyle.se

Härlig dag du hade. Skönt att kunna träna på en onsdag. Jag själv äter inte kokt potatis men älskar stekt potatis. Har själv också provat sötpotatis men inte heller fastnat för det! Hoppas du får en bra torsdag.

Svar: Jepp. Okej. Hoppas du får en bra fredag.
Jessica Friman

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv ä
2022-10-27 @ 19:35:17
URL: http://www.saramadeleine.se

Så trevligt det låter med sånt pass, åedekr också att kunna ha det lite lättare tänker jag. Sen kul att du eller ja din pappa odlade potatis förr.

Svar: Jepp. Hoppas att det är bra med dig 🤗
Jessica Friman

Therese
2022-10-29 @ 12:47:06
URL: http://nouw.com/lexochlogan

Kul med praktik, alltid roligt men var förtog för längesedan jag bra på något sådant. Synd att man inte kan praktisera mer på sitt jobb, och hitta nya arbeten att testa på. Ja potatis i alla former gillas här med, just nu är potatis i ugn absoluta favoriten

Svar: Jepp. Okej.
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0