Alla nyanser av grått.....Mys eftermiddag & kväll

Hejsan fina läsare! 👋
 
Jag kom upp ur sängen när larmet gick i morse. Kent gick upp före mig faktiskt idag 😊. Morgon bestyren gick bra. Kände mig fredags trött. Men det är okej att vara det efter en vecka.
 
Jag åkte till gymmet. Där gick det bra. Jag körde Bröst/Triceps. Det var ett tag sen jag körde mitt orginal tränings pass på fredag. Så det var skönt 💪🙂. Det var i slutet av augusti. Men jag har ju kombinerad Rygg & Bröst på fredagar.  
jag besökte golvet lite.  Men det gick bra. I bröstpressen så var det tur att det fanns hackar att hänga fast stången på. Därför att jag orkade inte att trycka upp stången till en hacka i sista settet. Jag körde 4*10. Så jag fick sätta fast den i hacken nedanför. Men då kom jag inte under med huvudet. Jag låg på en bänk 😅🙈. Så jag fick be en om hjälpa mig att höja stången ett hack. Så jag kom under med huvudet & kunde resa mig.  Jag tänkte att, det händer alla. 
 
Det var på tiden att detta blev 3 tränings pass på en veckan. Å denna veckan blev det på 💪😊. Jag duscha. Sen tog bussen hem. Lyssna på bok. 
 
 
Väl hemma så packa jag ur väskan. Värmde lunch. Chilla hela eftermiddagen framför Youtube. Hade några videos att gå igenom. Alla hann jag inte med idag. 
Till mellis blev det risifrutti med stekta äpplen. Med tända ljus. Kom på den kombon på gymmet 😊.
Kent kom hem redan vid 16 & tog helg ❤. 
 
Ikväll käka jag kyckling med klyftpotatis till middag. Kent käka hamburgare. Vi försökte att installera vår nya tv raouter. Men det gick inte. Tyvärr. Så jag får ringa ett samtal i morgon. Typiskt teknik 🙁. Jag kollar på Idol. 
Idag har vädret varit grått. Å jag är väderberoende. Så mitt humör & känslan i kroppen har varit lite seg. 
Men det har varit en skön fredag, första dag på helgen 🙂. Jag älskar fredags eftermiddag när jag har tränat. Känner mig värd att bara chilla i soffan efter veckan med praktik & annat som jag gjort. Sen tränat under veckan. 
Hur det känns i morgon med träningsvärk & så. Det tar vi då 😜🤣💪😅
 
 
Vad blir du glad av?
 
När tekniken funkar utan krångel, när sambon överraskar mig med att t.ex. plockat ur diskmaskinen utan att jag har sagt något eller när han drygar med mig på ett rolig sätt. När ett spinnings pass känns toppen på alla sätt, teknik & energi känns bra 😊. Roliga besked av oika slag. När solen skiner 🔆😊. Onsdagar kl 20 på tv bonde söker fru 😁 Bland annat detta. 
Finns säkert fler saker. Men inget mer jag kommer på nu. 
 
Denna rubrik kommer från MinResaTumörMittLiv
 
#fighterwomen85 #personligblogg #delarminatankarochkänslor #sambolivet #mittlivfunktionshinder #jagkanjagvilljagvågar #28oktober #fredag #fredagsfyförefredagsmys #byggamuskler #styrketräningstarkkropp #häsla #måbra #kännamigstark #kännssköntefteråt #youtubeeftermiddag #sköneftermiddag #bradag #tänkapositivt #chillkväll #blogg.seblogg #västeråsbloggare #dudugerprecissomduär  #varjedagärenspännandedag
Madde
2022-10-29 @ 05:30:45
URL: http://madelenas.com

Skönt att du kom igång med träningen igen. Det är ändå så viktigt tycker jag. Ja teknikstrul kan man vara utan. Det ska bara fungera.

Svar: jepp.
Jessica Friman

Michelle
2022-10-29 @ 08:38:51

Du är bra du på o komma iväg på morgonen och träna. Önska jag själv hade den motivationen :) skönt o bara vila sen o kolla på youtube :)

Svar: Tack :) Du har andra saker som du har motivation till som inte jag har. Som dina promenader. jepp
Jessica Friman

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv
2022-10-29 @ 09:46:16
URL: http://www.saramadeleine.se

Så trist med routern där. Har lite dålig koll på sånt men förstår att det inte är speciellt kul när saker krånglar.

Svar: jepp. Men nu funkar det :D
Jessica Friman

Marie
2022-10-29 @ 10:17:14
URL: http://sweetwordsbymirre.com

Härligt att du kände att morgonbestyren fick bra och att du kom i gång och skönt med träning. Samt så mysigt att kika video på youtube, vilka influencer följer du?

Svar: jepp. Skriver det i lördagens inlägg 🙂
Jessica Friman

corksystyle
2022-10-29 @ 10:45:06
URL: http://corkystyle.se

Härlig dag du hade. Så bra att du fått till tre träningspass denna vecka. Det är väldigt bra gjort. Vilka följer du på youtube? Hoppas du får en bra lördag!

Svar: Jepp. Skriver det i lördagens inlägg.
Hoppas du får en bra söndag!
Jessica Friman

Amanda
2022-10-29 @ 13:20:53
URL: http://amandizan.com

Duktig du är som har tränat 3 gånger denna vecka. Det är alltid skönt efteråt och man njuter extra mycket av att bara ta det lugnt. God middag ni båda åt 😍

Svar: Tack :🙂. Jepp, så är det.
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0