Solig Fredag i november

Hejsan fina läsare! 👋🏻

Igår torsdag gjorde jag  något som jag aldrig har gjort någon gång innan. Men det gick bra. Blev ingen lugn förmiddag. Då nästan direkt efter frukosten fixa mig, skrev matlista. Efter det cykla iväg & lämna tillbaka ett paket. Sen handla lite. Stressen var hög 😓 då jag inte viste hur lång tid det skulle ta. Vad som helst kan ju hända. Men jag stressa i onödan som vanligt 😒. Kom hem i god tid. 
Under natten så kom första snön ❄. Så det var fläckar med snö i gräset. 
Packa upp varorna. Sen chilla en stund innan det var dags att käka lunch, byta kläder. Sen åkte till praktiken. 

På praktiken gick det bra. Var lite segt. Det är betydligt lugnare på torsdags eftermiddagarna. Men ändå så känner jag att jag vill göra mer än vad jag hinner att göra. Men så är det säkert för många fast dem jobbar heltid. 

På vägen hem pratade jag med farmor. Tillomed att jag åkte & slängde skräp, kom hem & satte mig så prata jag med henne. 

Kent kom hem. Han var på kontoret idag. Vi börja göra maten.


(null)

(null)


(null)

Fick inte upp mitt inlägg igår på gruppen. 

Så jag tänker att jag gör en snabb uppdatering ifrån gårdagen i detta inlägget. Hoppas på det bästa att jag kan lägga upp mitt inlägg idag. 

I onsdags hade jag möte med min chef & AF. Ett viktigt möte. Först prata af & chefen. Sen fick jag komma in. Kan säga att jag var rett nervös 😅. Mötet gick bra 👍. Fortsättningen följer.......

På eftermiddagen åkte jag iväg & träna. Kände att jag behövde det. Lugna mig lite. Tänka på annat. Igår var det dags att höja vikterna. Det gick bra 💪😅👍. Roligaste settet. Att få höja vikterna. Så det är bra att det tråkiga settet 4*12 kommer innan settet 3*6 🙂.

När jag kom hem så käka vi middag & titta på fiske på YT. Sen titta jag på "Bonde söker fru" på datorn. För Kent spela. Sen på "Vem tror du att du är" på tv. Bästa känslan. Träna. Sen se på mina må bra tv program, bästa på veckan 😊. 


Helg för mig nu. Jag sitter nu på tåget på väg till min familj. Kent prata om att fiska. Nu blir det inget. 
Hade jag varit hemma så hade vi gått på julmarknad 🎄🎅⭐🤶 här i byn som är i helgen. Sist vi var på den var året innan vi flytta hit, 2018. Sen dess har jag sett fram i mot varje år att gå på den nu när vi bor i byn. Men två år är ju bort då det var pandemi. Men hoppas på nästa är 🙂.
(null)


(null)







Madde
2022-11-18 @ 20:31:32
URL: http://madelenas.com

Tycker alltid du hinner med så mycket Vad skönt att mötet gick bra för dig, :-) Träning är alltid så skönt, men har så svårt att ta mig dit.

Svar: Nja, det tycker inte jag :). Jepp. Det är bara att ge sig faan på det :)
Jessica Friman

corksystyle
2022-11-19 @ 09:51:16
URL: http://corkystyle.se

Härlig dag du har haft. Så roligt att träningen gick bra och att du kunde öka vikterna. Hur ofta får du öka vikterna när du tränar?
Hoppas du får en bra lördag!

Svar: jepp. Det beror lite på hur mycket jag tränar, hur fort jag kommer till det sättet. Hoppas du fått en bra start på veckan & måndag!
Jessica Friman

Amanda
2022-11-19 @ 12:03:39
URL: http://amandizan.com

Trots att jag inte bor så långt bort från Västerås så har vi inte fått någon snö än. Bara snöblandat regn. Hoppas du får en trevlig helg hemma hos din familj :)

Svar: Okej. Men nu lä ni ju ha fått snö :) Tack. Haft en trevlig helg. Hoppas du med haft en trevlig helg! :)
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0