Mitt i veckan. Kvällen känns bra.....

Hejsan fina läsare! 👋
 
När jag gick upp idag. Så kändes kroppen piggare. Skönt. Därför att igår hade min  kropp låg energi. Idag på praktiken gick det bra. Min huvudsyssla idag var att plasta papper som ska sättas upp i olika hallar där föreningar är t.ex. "Släck ljuset när du går", "duscha kortare" & "Stäng dörren" när du går ur rummet/hallen  bland annat. Detta handlar om elpriserna. För vi vet ju att dem är höga nu för Alla.
Sköter man dessa sakerna så slipper hallar stänga ner & föreningar kan då inte vara i hallarna som dem hyr/lånar.  Då kan inte barn/ungdomar utföra sin idrott & träna. 
Så när mina kolegor är ute hos föreningarna. Så tar dem med dessa & visar ledare & så. Förhoppningsvis så behåller ledara dem & sätter upp dem.
 
Sen var det lite tal om hur jag skulle jobba i morgon. Därför att det kommer inte vara så många på plats i morgon. Tillomed så kom frågan upp om jag kanske skulle jobba hemma. Eftersom jag kommer stora delen av praktik tiden i morogn jobba  med admistration, alltså sitta & skriva på det jag håller på med. Men jag bestämmde mig för att ändå köra som jag brukar göra, eftermiddag i morgon. 
 
Härligt åxå att man såg att solen tittade fram lite åxå. Nu när det har varit några dagar som det har varit alla nyanser av grått vänder 🔆😊
 
 
Jag kom hem. Greja, bytte till mjukisar, käka lunch & vila. Fick ett samtal som gick bra. När jag hade vaknat till så packa jag min tränings väska. Blev lite bråskande till bussen. Men jag hann med bussen.
Åkte sen till gymmet. Idag stod Rygg/Biceps på programmet & tygsta sättet, 4*12 😤💪😊. Men nästa gång jag kör detta program så får jag dels höja vikterna & köra färre reps (3*6) 😀👍. Det gick bra att träna. När jag var på väg till gymmet så tveka jag om det var så smart att träna idag. Men det var skönt. 
Efter träningen så duscha jag, smörja mig, tog på mig. Gick mot bussen så såg jag troligtvis en alkis. På bussen så var det en som spela musik för hela bussen. Jag lyssna på min bok.
Jag kom hem. Kent hade fixat bär åt mig, plockat ur diskmaskinen. Tidigare idag var han & handla. Diska formar 🥰🧡. Tror att han inset att vi får hjälpas åt mer här hemma nu när båda är iväg & jobbar. 
 
Det är ju onsdag. Så då är det ju 2 tim kärlek & drama på min tv 😊. Jag är sköntrött. Känns väldigt bra. 
 
Fulhöst eller finhöst? Hur ser det ut utanför ditt fönster idag?
 
Ja, här har det varit bägge delar idag. Fulhöst på morgon då det var alla nyanser av grått på himlen. Men framåt förmiddagen så blev det finhöst då solen 🔆tittade fram lite. Trevligt 🙂. Eftermiddagen så var fulhösten här igen. Ikväll har det dock regnat. 
 
Denna rubrik är från Orsakullan
 
 
 #fighterwomen85 #personligblogg #delarminatankarochkänslor #sambolivet #mittlivfunktionshinder #2november #onsdag #trevligdagpåpraktiken #styrketräningstarkkropp #byggamuskler #gymlove #kännsbraefteråt #sköntrött #bradag #chillkväll  #jagkanjagvilljagvågar #blogg.seblogg #västeråsbloggare #dudugerprecissomduär  #varjedagärenspännandedag
jessica
2022-11-02 @ 21:54:55
URL: http://https://nouw.com/jessiekaos

så mysigt med mjukis byxor den här tiden på året :) . vad är det för bok du läser?

Svar: jepp. Nu lyssnar jag på "sommar på Sommen"
Jessica Friman

Madde
2022-11-03 @ 07:53:57
URL: http://madelenas.com

Skönt att komma iväg och träna efter jobbet. Saknar det, men då jag jobbat klart så orkar jag inte ta mig utanför dörren.

Svar: jepp. tråkigt. Hoppas det vänder snart.
Jessica Friman

Therese
2022-11-03 @ 09:11:34
URL: http://nouw.com/lexochlogan

Sådana sysslor är också viktigt, så bra att du kunde fixa med det, det ger folk en liten tankeställare när de sitter uppe och får alla att hjälpas åt. Jagg brukar gå och släcka alla lampor i våra konferens rum, tycker folk är så slappa med er på jobbet, man skall ju hjälpas åt så vi får ner förbrukningen. Skönt att höra att du har lite mer energi idag då

Svar: Jepp. Okej. Bra. Mm skönt.
Jessica Friman

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv
2022-11-03 @ 09:29:30
URL: http://www.saramadeleine.se

Längtar faktiskt efter lite snö så fulhösten inte blir lika tydlig. Vi verkar få lirw sol idag något som känns bra i alla fall. Så bra med sådana lappar, känns som fler borde lägga till sådant.

Svar: Det är sant =). Jepp
Jessica Friman

Michelle
2022-11-03 @ 10:07:37

Intressant hur ni hanterar elen . Aldrig tänkt på att man kan göra så. Kul med administration. Du verkar trivas på din praktik :)

Svar: Jepp. Trivs så bra på praktiken =)
Jessica Friman

corkystyle
2022-11-03 @ 11:45:00
URL: http://corkystyle.se

Härligt att du kände dig piggare igår i kroppen. Ja elpriserna är något som påverkar alla. Härligt att du tog dig till gymmet och tränade. Bra att Kent insett att ni måste hjälpas åt när både har jobb att gå till. Här är det fulhöst och rätt tråkigt väder. Hoppas du får en bra torsdag.

Svar: jepp. Mm fulhöst är tråkigt väder. hoppas du får en bra söndag!
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0