Fullt upp idag

Hejsan fina läsare! 👋🏻

Idag var vi båda tidigt uppe. Allt gick bra. Vi var aldrig i badrummet samtidigt. Kent åkte när jag stod å fixa tänder, smink & så. 

Jag åkte sen hemifrån jag med. Kom till praktiken & jag hade att göra hela tiden under hela praktiks passet 😊👍. 
Jag påbörja ett samtal med en kollega som blev större än vad jag tänkte att det skulle bli. Men samtidigt så va det bra. Då det berör mig & praktikplatsen. 

(null)

Jag kom hem. Vila lite innan jag skrev till Kent vad han behövde handla. Sen börja jag städa badrummen medans jag prata med mamma. Gäller å vara efektiv 😊. Trevligt att ha sällskap av henne. 
Kent kom hem. Packa upp varorna. Sen var jag efektiv igen. Värmde mat, koka ägg & gjorde smoothies 😅. 
Vi käka middag. Sen åkte jag på kör. 

Det gick bra på kören 🎶👍. Vi sjöng lite jul låtar 🤶🌟🎄🎁🎅. Det närmar sig ju. Det var trevligt. 

Hemma. Rostad kvälls macka & chill vid tv innan säng dags. Känns bra att få i mig något innan sängen. Därför att jag käka ju tidig middag idag. Känner mig både trött i kropp & huvud. Så en natt med sömn passar nu bra 💤. 

I morgon har vi APT på praktiken i stort sett hela mitt praktik pass. En kollega som jag inte träffat än kommer. Ska bli trevligt.  

(null)


fighterwomen85 #personligblogg #delarminatankarochkänslor #sambolivet #mittlivmedfuntionshinder #tisdag #8november #dagenhargåttbra #efektivitet #fräschabadrum #sjungaköräroligt #gerenergi #regnväder#novemberväder #bradag#nouwbloggare#dudugerprecissomduär #varjedagärenspännandedag


Madde
2022-11-09 @ 07:55:45
URL: http://madelenas.com

Ja dina dagar går i ett. Hade också APT igår, och våra blir som oftast väldigt bra tycker jag. Bra chef som leder oss igenom det på ett bra sätt.

Svar: Jepp, ,kan man säga 😅. Okej. Jo, vårt apt blir åxå bra. det är bra! 👍😊
Jessica Friman

Amanda
2022-11-09 @ 11:24:42
URL: http://amandizan.com

Skönt att städa i ordning badrummet, så skönt efteråt när det är gjort. Även skönt med effektiva dagar då somnar man bra på kvällen. Ta hand om dig :)

Svar: jepp. Mycket skönt. Ta hand om dig med
Jessica Friman

corksystyle
2022-11-09 @ 11:54:28
URL: http://corkystyle.se

Bra dag du hade. Ibland är man väldigt effektiv. Roligt att ni börjat sjunga julsånger på kören. Vi hade APT på radion i måndags. Nu har jag lyckats bli sjuk. Hoppas du får en bra onsdag!

Svar: jepp. Okej. Krya på dig! Hoppas du får en bra helg!
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0