Söndag: En väldigt bra sommardag

Hejsan fina läsare! 👋🏻
 
La mig i sängen vid halv 1 igår lördag. 
Jag hade svårt att somna om efter att Kent hade sagt hejdå i morse. Då han & hans pappa skulle även idag ut på sjön & fiska 🎣. 
Men vid 10 gick jag upp. Tog en morgon promenad. Var soligt, skönt & härligt ute idag ☀️😊gick i shorts & i mitt tränings jumper med linne under. 
 
(null)
 
Kom hem. Tvätta ansiktet & smörja in mig med solskydd 20. Käka frukost. Sen gick ut på altan med en kopp te & ett ny kokt ägg. Mycket gott 🙂. 
Jag har legat i solen hela dagen idag ☀️😊. Grabbarna kom hem vid lunch. Jag käka lunch & sen titta på hästhoppning i mobilen ute. Det gick bra 🙂. 
Även idag kom dem hem med fisk 🐟. Göss & abborre. Så i veckan blir det att äta fisk. Men jag tycker att det är gott. Så gör inget. 
 
(null)
Kents pappa åkte sen hem. Jag gick ut i solen igen & käka lite mellis. Kent vila lite i sängen sen kom han ut. Så prata vi lite om midsommar. För det är ju i morgon som vi går in i midsommar veckan 💐🇸🇪🍓🍦. 
 
Vi käka sen middag ute. Chilla en stund innan Kent tog tag i att vattna ute & jag duscha av kroppen. Efter duschen tog på mig After Sun. Så skönt 🥰efter en dag i solen & kroppen svettig & solkräm på. 
Undertiden jag duscha så stod det wokade grönsaker i ugnen. Så nu har jag grönsaker till lunch & middag i veckan 👍.  (null)
 
Jag har tänkt på en grej…….
 
Det gick förbi mig en dam igår, lördag när jag var ute på min morgon promenad. Då sa hon "bra kämpat". 
I efterhand nu så har jag tänkt på det. Sa hon det för att hon såg hur jag gick & hon tänkte att "hon måste ha det kämpigt att gå" eller sa hon det för att "vad duktigt av henne att gå ut & gå såhär tidigt på dagen". Ord kan tolkas på så många sätt. Hoppas att ni förstår hur jag menar. 
 
Satt & skrev större delen av detta inlägget ute på altan. Så härligt nu på sommaren att sitta ute på kvällarna 🥰. 
 
(null)
 
 
Senaste gången jag var ut….
 
Det var när jag var på "Emil Assergård" & det var den 29 april. Snart 2 månader sen nu. Sen dess minns jag inte när jag ute sist. Kanske när jag såg Molly Sandén före pandemin i alla fall. Men då blev det ingen alkhol. 
 
Denna rubrik kommer från Orsakullan 
 
Vad kan du reta dig på hos andra? 
 
Folk som pratar skit om andra som dem inte känner så väl. Inte håller hastigheten på vägen, inte blinkar när man ska svänga. Kan hända saker när man står i kö. Kommer inte på något nu, men. Sen att man beter funktionshindrade speciellt dem som sitter i rullstol som barn fast dem är vuxna. Det är väl typ det som jag kan komma på. 
 
Denna rubrik kommer från MinResaTumörMittLiv
 
#fighterwomen #mittlivfunktionshinder #delarminakänslorochtankar #19juni #söndag #sommardag #morgonpromenad #njutitisolen #sköndag #chilldag #merfiskifrysen #sköndusch #sittautelängepåkvällen #helgenslut #nyvecka #midsommarveckan #gördetsomdumårbästav #dudugerprecissomduär #västeråsbloggare #varjedagärnyspännandedag 
Yasmine mamma till Dennis och Angelina
2022-06-19 @ 22:02:41
URL: http://www.yasminejohansen.com

Åhhh kul att dom kom hem med fisk. Grillad gös är väldigt gott. Härligt med en promenad på morgonen. Vilken härlig dam som sa så tycker jag. Över analysera inte att hon menar något annat än gottjag vill tro gott om människor sre det som att någon ville ge en peppade kommentar. Jag tycker det är fint. Kram

Svar: Jepp. Ja, jag får göra det 🙂. Kram
Jessica Friman

Marie
2022-06-19 @ 22:36:40
URL: http://sweetwordsbymirre.com

Fisk kan vara väldigt gott ibland. Samt har svårt att tro att hon sa något för att vara elak eller så utan menade nog bara väl =D

Svar: Fisk är jättegott 😋. Hoppas det 😊
Jessica Friman

Madde
2022-06-20 @ 06:26:05
URL: http://nouw.com/madelena

Nyfångad fisk. mums så gott det är. Saknar en uteplats, men vi har en innergård där vi brukar sitta en del. Den används flitigt av oss som bor här.

Svar: Mm…..mumms. Okej. Vad bra.
Jessica Friman

Michelle
2022-06-20 @ 11:29:16

Ah alla verkar kunna sitta i solen o steka. Jag pallar inte alls det. Kul att de åkte och fiska :)

Svar: Okej. Visa klarar det. Visa inte. Jepp
Jessica Friman

corkystyle
2022-06-20 @ 11:52:31
URL: http://corkystyle.se

Fisk är gott och nyttigt. Härlig dag du hade. Det där att du tänkte på vad damen sa kanske var lite av båda tankarna du tänkte. Hoppas du får en bra måndag!

Annie
2022-06-21 @ 21:20:55
URL: http://www.byanniess.blogg.se

Ja det finns mycket man kan störa sig på hos andra ;) *ler*
Folk med körkort som inte har vett i trafiken och människor som beter sig allmänt dåligt, är dryga & inte bryr sig om andra. Det stör jag mig på haha :)

Ha en fin kväll!

Har med nytt på bloggen nu<3

Svar: Oja 🙂det finns det. Okej.

Ta hand om dig!

Har med nytt inlägg 😊❤️
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0