En sån dag

Hejsan fina läsare! 👋
 
 
 
Det var väldigt skönt att lägga sig i tid igår. Vakna pigg idag. Var sugen på en skogs morgon promenad. Men det var tur att det inte blev det. För jag var rett så andfodd & trött när jag kom hem. Käka frukost & titta på Nyhetsmorgon. 
 
Jag har känt mig ganska nere idag. Det har varit student dag här idag. Jag fundrade på att åka ner. Men kändes så bökigt. Sen gick kortegen mitt i lunchen. Tidigare år så har jag känt glädje student dag. Därför att det var ett av mina bästa dagar i livet. Men idag tänkte jag på vad som hände mig efter student dagen. 
Jag har haft det väldigt tuft. Det har inte varit lätt. Praktiker i omgångar, gått hemma & varit sjuk. Student dagen är en härlig dag. Men det är åxå dagen efter som livet på allvar börjar. Andledningen till varför man har gått i skola i 12-14 år. Att klara sig själv på sina egna fötter & kunskaper. 
 
 
 
 
Jag har slängt skräp idag. Sett på serie. Bara gjort det viktigaste idag. Låt mitt mående bara varit idag. Jag stod för maten ikväll. Kyckling i ugn, ris & sås. Grönsaker tll mig. Det var gott 👍🙂.
Nu spelar Kent Tv spel. Finns ändå inget på tv. 
Jag lyssna ut min bok idag "Tyskungen" av Camilla läckberg. Det är serien om Fjälbacka morden. Bok nr 4 var den sämsta boken. Denna bok var så mycket bättre. Tycker jag.
 
Smothiees har jag gort & kvälls macka. Jag känner att jag har lite huvudvärk. Troligtvis ifrån dagens mående. Brukar få det efter en dags lite sämre mående. Ska bli skönt att sova snart. Lägga den här dagen bakom mig. Ser framåt. Hoppas på en bättre dag i morgon. I morgon är det ju fredag. Kan inte bli bättre 😊hoppas jag.
 
 
 
 
 
Yasmine mamma till Dennis och Angelina
2022-06-09 @ 22:16:07
URL: http://www.yasminejohansen.com

Ibland när dagarna är så är det faktist bättre att gå och sova och hoppas på en bättre morgondag. Student dagar bruk a r ju vanligtvis vara roliga att se på. Brukar vara så mycket lycka hos studenterna. Kram till dig

Svar: Mm det är det. Jepp. Kram!
Jessica

Yasmine mamma till Dennis och Angelina
2022-06-09 @ 22:17:54
URL: http://www.yasminejohansen.com

Ibland får man tillåta sig att ha dipp dagar, hoppas morgon dagen blir bättre för dig. Skickar en stor kram

Svar: Jepp. Tack fina du 🤗
Jessica

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv
2022-06-09 @ 22:34:28
URL: http://www.saramadeleine.se

Alltså det är så grymt skönt att slänga skräp det gjorde jag igår. Kändes så otroligt lyxigt efteråt. Älskar känslan när det år så där städat.

Svar: Ja, det är skönt att slänga skräp. Okej. Jepp.
Jessica

Lillan Kind
2022-06-10 @ 10:33:31
URL: http://https://varapavag.se

Så tråkigt att du inte kunde känna glädje den här studentdagen. Ja ibland blir vissa saker i livet inte som man trodde, ville eller planerade och så påminns man om det. Hoppas att det känns bättre när det är en ny dag. Ta hand om dig!🤗❤️

Svar: Jepp. Men deppiga dagar kommer inte på bestämda dagar. Så är det. Det kändes bra igår, fredag. Tack fina du! 🤗❤️
Ta hand om dig med❣️🤗
Jessica

Malin Moen
2022-06-10 @ 10:45:49
URL: http://exoticHummingbird.com

Tråkigt att höra att känner dig nere idag. Finns här om du behöver prata! ♥️ Det är samma här. Mycket med barnen. Tog aldrig studenten och funderat på att man kanske skall ut med dottern för att se dem. Dåligt väder dock! 🫣♥️

Svar: Tack fina du 🙏🏻😘. Okej.
Jessica

corkystyle
2022-06-10 @ 11:53:48
URL: http://www.corkystyle.se

Så tråkigt att du inte mått bra. Hoppas du verkligen mår bättre idag. Ibland har man sämre dagar och då är det bara acceptera det som det är. Här har det regnat hela förmiddagen och det blev inte som jag tänkt utan vi ställde in att åka till Hemmakväll och subway. Vi skulle ha blivit genomblöta bara att åka till uppsala. Ta hand om dig! Hoppas du får en bra fredag!

Svar: Mm. Kommer såna dagar ibland & bara att acceptera. Okej. Tack. Hoppas att du får en fin söndagen!
Jessica

Amanda
2022-06-10 @ 12:24:41
URL: http://amandizan.com

Det låter gott med kyckling och ris & sås till middag. Skönt att lyssna på en bok på kvällen när det har varit en lite sämre dag. Hoppas du mår bättre idag :)

Svar: Jepp. Okej. Tack för tipset 😊. Tack du.
Jessica

Hannas krypin
2022-06-10 @ 12:59:03
URL: http://hannaskrypin.se

Jag har också varit nere vad gäller att det är studenttid nu. Av anledningar dock som jag inte vill skriva om offentligt. Jobbigt att du kände dig trött och andfådd efter promenaden. Ibland är det extra jobbigt med fysisk aktivitet. Skönt att få väck lite skräp, jag behöver verkligen rensa....

Svar: Okej. Skönt att inte vara ensam 💕. Jepp, om kroppen är trött. Så kan promenad vara rett påfrestande. Mm. Ok.
Jessica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0