Onsdag: Då var det dags igen

Hejsan fina läsare! 👋
 
Igår var vi i säng sent. Vi satt uppe & kolla på ett program som var premiär igår. Det var bra. 
 
Så i morse var jag trött. Men jag kom upp i tid. Gjorde mina morgon sysslor. Chilla en stund  i soffan framför Nyhetsmorgon. 
Sen åkte jag buss ner till gymmet. 
 
Det var väldigt varmt idag på gymmet 🥵💪😅. Det var inte bara jag som tyckte att var på gymmet idag. Men luftkonditioneringen hänger inte med när det skiftar från i vädret & tempraturen ute. Sen är det hög luftfuktighet ute med eftersom det är varmt & fuktigt ute. Händer varje år på gymmet. Så inget nytt. 
Träningen i alla fall gick bra 💪. 3*10 i sett.  Efter träningen lite dusch & bastu.Var snabb idag. Så jag hade tid att prata lite med dem som gymma åxå. Dem tar ofta en kaffe efter gymmet. Åkte hem
med 12 bussen. Gick bra hem. 
 
 
Väl hemma så ställde jag in våra tunnor som dem tömde i morse. Sen packa ur väskan & värmde mat. Kent jobba hemma idag. Käka & titta på youtube. Sen la jag mig vila, lyssna på bok. Det var skönt 😊. Kände åxå att jag behövde det. 
 
Vår fisk kille komma. Vi köpte hamburgre den här gången. Jag ser fram i mot att smaka på dem hamburgarna då dem innehåller hög kötthalt. Han säljer bara ekologiskt & priset efter det åxå. Men mycket bra kvalite & vi har tyckt att det vi har handlat av han är väldigt gott. Det har blivit lax & kyckling. 
 
Vi åkte sen & handla på Ica. Det gick åxå bra. När vi kom hem så packa vi ur kassar & ryggsäck. Sen käka middag. Nu skriver jag detta inlägg. Kent spelar tv spel. Senare mellis macka & sen lägga oss i sängen. 
Två dagar kvar på den här veckan. Gött. Den här veckan gick snabbt. Inte långt kvar till midsomar. Sen åkter jag på lite semester med syran, hennes barn & mamma. Jag hoppas att vädret sabbliserar sig till dess. Så vi får varmt & fina dagar. 
 
Värdhavens dag. Tar du hand om havet?
 
Ja, vi sorterar här hemma på plast, pappa, kompost, metall & blandat. Slänger skräp i soptunna om vi är ute i naturen & har med oss något att äta & som sen behöver slängas. Använder bilen till bara viktiga saker, Går & handlar t.ex. 
Jag skulle vilja stödja WWF mer. Men just nu går det inte. 
 
Jag tycker att det är skrämmande det som händer med våra hav. Hur mycket skräp som egentigen ligger i haven. Sen att Isen på antarktiskt smälter. Men det är ju på grund av att det blir varmare klimat på jorden av växthusgasen. 
 
Denna rubrik är från Orsakullan
 
Vad använder du för medel när du städar dina golv?
 
Just nu använder jag vanlig såpa. Har glömt av att köpa medel för just att moppa golven med. Men det går lika bra med såpa. Tycker jag. Det blir i alla fall rent & det är huvudsaken 🙂.
 
Denna rubrik är från MinResaTumörMittLiv
 
 
#fighterwomen #mittlivmedfuntionsnedsättning #delarminakänslorochtankar #sambolivet #personligblogg #8juni #onsdag #träningsdag #svettigtpass #sköntpass #byggamuskler #formakroppen #edorfiner #styrketräningstarkkropp #lunchochåterhämtning #fyllapåkylochfrys  #chillkväll  #västeråsbloggare #dudugerprecissomduär #varjedagärnyspännandedag
 
 
 

Yasmine mamma till Dennis och Angelina
2022-06-08 @ 22:50:17
URL: http://www.yasminejohansen.com

Skönt med träning men jobbigt när inte luftkonditioneringen är bra. Jag har inte orkat ta mig till gymmet på riktigt länge saknar motivation. Ska försöka komma i säng innan 12 idag så man hinner få lite sömn. Kram

Svar: Jepp. Okej. Du får försöka att hitta guldkorn i trädgården så du får motivation. Gör du rätt i. Kram
Jessica

Madde
2022-06-09 @ 09:26:16
URL: http://nouw.com/madelena

Det lönar sig att välja bra mat. Man mår så mycket bättre och det är bra mycket godare.
Vädret har lite svårt att bestämma sig just nu. Ena dagen varmt, andra dagen spöregn.














Svar: Jepp. Å ena dagen känns det är i början av maj 😅vädret.
Jessica

Michelle
2022-06-09 @ 10:32:33

Det kan bli extra jobbigt när inte luftkonditioneringen funkar. Det var så på sjukhuset att det inte funkade o fick typ ingen luft på flera dagar när man annars är aktiv. Det borde de lösa direkt då då det inte är bra det inte finns.

Svar: Ganska. Luftkonditioneringen hänger inte med i väderomslag. Okej. Jobbigt. Jepp.
Jessica

corkystyle
2022-06-09 @ 11:38:30
URL: http://corkystyle.se

Härlig dag du hade. Det där att luftkonditioneringen inte hänger med i detta snabbt växlande vädret tror jag alla har upplevt. Hoppas också vädret stabiliserar sig till jag får semester i juli. Hoppas du får en bra torsdag!

Svar: Jepp. Jag hoppas att det är varmt från midsommar 😊
Jessica

Yela
2022-06-09 @ 16:22:57
URL: http://yelans.se

Skönt att träningen gick bra men så jobbigt med värmen där! Hoppas dom kan fixa det 🤗 Håller med om att det är väldigt skrämmande med haven & allt skräp..

Svar: Jepp. Ganska. Mm.
Jessica

Annie
2022-06-09 @ 19:42:13
URL: http://www.byanniess.blogg.se

Bra gjort att du tog dig till gymmet! :) drygt när luftkonditioneringen inte hänger med el funkar. Hoppas dem fixar det :)

Brukade länka i en del grupper när jag bloggade på nouw, men en del av dem var "nouw-grupper", men tror några var andra. Lär kolla upp det<3

Ha en fin kväll, kram!

Svar: Tack. Ganska. Okej. Skulle vilja följa din blogg 🙂

Ha en fin kväll du med, kram!
Jessica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0