Söndag: Skönt att göra så lite som möjligt

Hejsan fina läsare! 👋
 
Igår gick vi upp tidigt. Jag duscha & gjorde morgon sysslor. Vi packa även lite. Ca kl 9.50 satt vi i bilen & åkte mot Hallstavik. 
Resan gick bra. Vi kom fram till ett församlings hem. Där skulle det blir lite släkträff med Kents släckt på hans mamma sida. Så första gången fick jag träffa hans kusiners partner & kusin barn. Det var roligt 😊. 
Vi käka smörgåstårta, Kents mormor fick rosor som vi i par fick gå fram & ge en ros var 🌹😃. Sen gick vi tips promenad. Det blev även ett foto på alla oss som var med. Sen även foto på alla kusinerna. 
 
Vi bestämde oss för att åka hem till Västerås efter släkt träffen. Tanken fanns att stanna hos Kents mormor. Därför vi packa lite på morgon. Men det är skönt att sova hemma.  
Så vi åkte när alla andra drog hem. Resan hem gick bra. Jag var väldigt trött. Vädret blev bättre ju mer söder vi kom 🔆. I Hallstavik var det mulet i stort sett hela dagen. 
Väl hemma käka vi middag. Igår kväll höll jag på med bloggen som strula. Kent spela sitt bil spel. Vi la oss vid midnatt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag gick jag upp halv 11. Fixa mig med kläder & så. Satte på en tvättmaskin. Fixa frukost. Satte mig i soffan & chilla vid tv. 
Tvätten blev klar. Satt på en ny tvätt. Hängde ut tvätten som hade tvättats. Fixa Lunch. Satt mig ute. Men det blev kallt. Så efter att jag hade ätit upp lunchen så satte jag mig inne. Kolla på "Skilda Värdar". 
Det blev några avsnitt av det under eftermiddagen. Tills det var dags för att äta middag. 
Nu bloggar jag & Kent spelar sitt bil spel. 
 
Det känns inte som det är söndag. Det känns som det är en dag till på helgen eller att det är semester 😅.
 
 
 
Just nu läser jag.....
 
Jag läser min blogg vad jag skriver 😉 skämt & sido. Jag läser inte. Jag lyssnar på ljudböcker. Just nu lyssnar jag på 2:a boken om Hanna serien. Den är bra 📚🎧😊
 
Denna rubrik kommer från Orsakullan 
 
Åå vad kul det är att blogga igen känner jag 😊🥰
 
#fighterwomen85  #delarminakänslor  #mittlivpersonligblogg  #sambolivet
#mittlivmedfuntionshinder  #3juli #nymånad #sommarmånad #söndag #muletidag #normalatempraturer #slappdag #tvättdag #dugördetsomdusjälvmårbraav  #dudugerprecissomduär  #västeråsbloggar 
#varjedagärennyspännandedag
 
Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv
2022-07-03 @ 23:16:10
URL: http://www.saramadeleine.se

Så trevligt det låter som du haft det. Alltid kul att träffa människor man gyxker om sä där också. Då är det som för.mig med läsning då. Läser knappt aöös.

Madde
2022-07-04 @ 04:34:16
URL: http://nouw.com/madelena

Det är så roligt då vi alla ka n träffas igen. Vår släkt har aldrig något sådant vilket är så tråkigt tycker jag. Funderar på att dra ihop något, men så tråkigt att det bara är jag som gör något.

Madde
2022-07-04 @ 04:34:22
URL: http://nouw.com/madelena

Det är så roligt då vi alla ka n träffas igen. Vår släkt har aldrig något sådant vilket är så tråkigt tycker jag. Funderar på att dra ihop något, men så tråkigt att det bara är jag som gör något.

Madde
2022-07-04 @ 04:34:23
URL: http://nouw.com/madelena

Det är så roligt då vi alla ka n träffas igen. Vår släkt har aldrig något sådant vilket är så tråkigt tycker jag. Funderar på att dra ihop något, men så tråkigt att det bara är jag som gör något.

Madde
2022-07-04 @ 04:34:28
URL: http://nouw.com/madelena

Det är så roligt då vi alla ka n träffas igen. Vår släkt har aldrig något sådant vilket är så tråkigt tycker jag. Funderar på att dra ihop något, men så tråkigt att det bara är jag som gör något.

Svar: Det är ju det :). Okej. Förstår det <3. Tyvärr är det så att en i familjen alltid styr upp något. Kram! <3
Jessica Friman

Amanda
2022-07-04 @ 08:35:30
URL: http://amandamalmflod.se

Vad mysigt att åka och träffa släkten och bara umgås det gör jag allt för sällan

Svar: Jepp & trevligt. Okej.
Jessica Friman

corkystyle
2022-07-04 @ 11:16:31
URL: http://www.corkystyle.se

Roligt med släktträff. Förstår varför ni åkte hem efter för inget slår att sova hemma i sin säng. Jag läser heller inte något just nu då jag lyssnar på ljudböcker. Hoppas du får en bra måndag!

Svar: Yes. Okej. Hoppas du får en fin tisdag!
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0