Måndag: Vecka 27 har börjat

Hejsan fina läsare! 👋
 
Idag när jag vakna så kändes det inte hundra bra i magen. Jag gick upp & tog en dusch. Käka frukost. Sen scrolla på mobilen. Ringde VC för att förnya mitt recept till magen. Så förhoppningsvis hämta ut den i veckan. 
 
Sen så flytta jag på blommor som stod i fönster. Gjorde sen soppa & hade grönsaker i ugnen. Soppa blev god 👌. Så nu har jag både soppa & grönsaker till mina luncher 👍🙂. 
Jag har kollat några avsnitt på "Skilda värdar". Kent åkte & handla. Då ställde jag undan mer blommor ifrån fönster. Därför att i morgon kommer det en kille som ska puttsa våra fönster. Det ska bli skönt att få dem rena. 
När Kent kom hem så plocka jag in varorna. Han käka middag före mig idag. En rejäl regn skur kom här i efter middags 💦& lite åska hördes med.
Nu kör Kent bil spelet. Jag ser Lotta på Liseberg 😊
 
Har du fått njutit av någon semester än?
 
Ja, det hade jag förra veckan då jag var på Västkusten i Varberg några dagar. Sen ett dygn i Ullared & gick på det kända varehuset G´kås. Där jag träffa min fina vän Anna-Lena. Vill ni läsa mer om den veckan så berätta jag om veckan i söndagens inlägg 🙂.
 
Detta inlägg är från MinResaTumörMittLiv 
 
I min magsäck....
 
Där ligger det nu Kassler, grönsaker, Cream frech & vatten melon. Även åxå vatten. Det var det jag åt til middag ikväll 🙂.
 
Detta inlägg är från Orsakullan
 
 
 
#fighterwomen85  #delarminakänslor  #mittlivpersonligblogg  #sambolivet
#mittlivmedfuntionshinder #4juli #måndag #halvklartväder #regnskur #chilldag #chillkväll  #dudugerprecissomduär #västeråsbloggar 
#varjedagärennyspännandedag
Madde
2022-07-05 @ 06:03:33
URL: http://nouw.com/madelena

Jag hade veckan innan midsommar, och gjorde inte så mycket egentligen. Besökte i och för samma varuhus som du var på. Det ingen åker till som ändå alltid är fullt med folk :-)

Svar: Okej. Skönt. Trevligt. Jo, det är en del folk där. Men det är ändå lite skoj att gå där :)
Jessica Friman

Hannas krypin
2022-07-05 @ 09:28:54
URL: http://hannaskrypin.se

Jobbigt att du vaknade med att det inte kändes bra i magen. Smidigt att göra färdigt grönsaker så att du har. Tror helt klart att det är värt det att få hjälp med fönsterputsning. Under de tio år som vi bott här kan jag räkna antalet gånger jag putsat fönsterna på en hand....

Amanda
2022-07-05 @ 09:30:32
URL: http://amandamalmflod.se

Jag har haft en underbar sommar hittils ♥️ jobbigt när man har ont i magen

corkystyle
2022-07-05 @ 10:14:20
URL: http://www.corkystyle.se

Otur att magen ska krångla. Bra att du har medicin för din mage. Jag själv har är inne på min andra semesterdag. Här i uppsala spöregnade det och åskade ordentligt men som tur var jag på bio då. Hoppas du får en bra tisdag!

Annie
2022-07-05 @ 19:41:29
URL: http://byanniess.blogg.se

Jobbigt för dig med magen! Man blir så påverkad när magen inte är bra<3 Lever själv med IBS, så har en kronisk halvdålig mage. Så mycket du gjort ändå<3

Hoppas magen känns lite bättre nu! Kramar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0