Onsdag: Tillbaka igen efter lite semester

Hejsan fina läsare! 👋
 
Så skönt. Jag kom upp i morse. Var tveksam eftersom vi la oss lite senare än vanligt igår. 
Men jag gjorde mina morgon bestyr & packa väskan. Chilla en stund i soffan innan jag tog bussen ner till gymmet. 
 
På gymmet körde jag ett helkropps pass. Brukar köra det när det har gått ett tag i mellan träningspassen.  
Det var lugnt på gymmet. Några kända ansikten var där. Men inte dem som brukar vara där & tar lite av min energi. Ärligt stör mig lite på dem. Jag försöker att inte lägga energi på dem. Men det är svårt. Jag fick lite kämpa mig igenom passet. Väldigt skönt efteråt var det 💪😊. Räknar med träningsvärk i morgon.

 
 
 
Ut på mer saker…..
 
Nu har det hänt två gånger! På vägen hem så börja det regna. Kom stora droppar regn. Som tur var så regna det inget när jag kom hem. Ställde in våra tunnor. Sen gick in. Packa upp väskan & fixa lunch. Lyssna på en Podd som min vän, Louise - Porslinskvinnan var med i. Sen la jag mig & vila en stund. 
 
Jag & Kent åkte sen till Maxi & systemet. Handla för helgen då det är crusing här. Jag tog ut & betala min mage medicin som jag tog sista påsen idag. Handla även mat. Det gick fint 👍🙂. 
Vi kom hem. Packa upp, värmde middag. Jag satte mig ute & käka. Man sitter ändå inne sen hela hösten & vintern. Nu ska man passa på att vara ute så mycket som möjligt! Ärligt så kändes det lite som det var i slutet av Augusti redan. Fast det bara är Juli än. Vinden var sval & solen gick ner snabbt. I för sig klockan var redan 19.20 då. Hoppas att dem heta sommardagarna kommer tillbaka snart så att jag får njuta av värme & sol 🔆 igen. 
 
 
Finns det något i ditt liv som du saknar? 
 
Jobb & barn. Sen är mitt liv kopplett. I alla fall med jobb. Barn är ju inget som är ett säkert kort. Jag vet inte om vi kan få barn. Känns som det är många som antar att det är ett säkert kort. Att få barn. Men det är fler än vad man tror som kämpar att bli med barn. Kan inte vi bli med barn. Då är det bara så. Då får vi istället resa & se det vi har istället. Går inte att gräva ner sig på saker som inte går. Bättre att se positivt på saker som istället går att göra. Detta var inte ämnet. Men jag kom in på det lite iaf.
Annars vet inte jag vad som saknas  i mitt liv. Såklart saknar jag min mormor, morfar & farfar 💕. Men dem finns inte på jorden längre. Men finns alltid i mina tankar & hjärta 💗. 
 
Denna rubrik är från MinResaTumörMittLiv 
 
Idag har jag namnsdag "Jessica" 😊🥳🎉
#fighterwomen #mittlivfunktionshinder  #mittlvi #delarminatankarochkänslor #personligblogg #sambolivet #6juli #onsdag #halvklartmedsolväder #träningsdag #styrketräningstarkkropp #ettsköntträningspass #gymlove #kännssköntefteråt #uträttaärende #sittauteäta #chillkväll #västeråsbloggare #dudugerprecissomduär
 
 
Amanda
2022-07-06 @ 22:00:24
URL: http://amandizan.com

Vad skönt att du kom iväg till gymmet idag. Det gjorde även jag. Var på gymmet i eftermiddags och det var skönt. Skönt att ni även har fått det handlat :)

Jennysvardag
2022-07-06 @ 23:11:13

Så härligt att ni har handlat inför helgen. Vad roligt med crusing, det var länge sen som jag var på de. Den känslan över att sommaren är över för det är sval och nästan lite kallt känner jag igen. Jag får alltid den känslan i slutet av juli 🙈

Madde
2022-07-07 @ 06:02:43
URL: http://nouw.com/madelena

Alltid skönt att träna. Den här veckan har jag kört både vattenträning och zumba, I morgon ska jag se om jag vågar mig till gymmet igen. Är lite ringrostig. men får väl försöka

Hannas krypin
2022-07-07 @ 10:24:31
URL: http://hannaskrypin.se

Härligt att vara tillbaka på gymmet igen efter ett litet uppehåll. Skönt att de personerna som stör dig inte var där den här gången. Här är det regn och bara 16 grader ute men det gör inte mig något fast jag har semester.

corkystyle
2022-07-07 @ 11:17:17
URL: http://www.corkystyle.se

Härlig dag du hade. Här regnade det igår och idag med. Lyssnar oftast på poddar om brott som hänt i verkligheten. Det jag saknar i mitt liv är nog en partner att dela livet med. Däremot har jag insett att jag inte kommer skaffa barn då det känns som det är försent att göra det.

Orsakulla mamma vid 20 finporslin & pudelliv
2022-07-08 @ 00:01:23
URL: http://www.saramadeleine.se

Åh fy då inte kul alls när människor stjäl ens energi. Vet du varför de gör de? Är de otrevliga?

Annie
2022-07-25 @ 21:17:12
URL: http://byanniess.blogg.se

Så härligt med Träning. Grym du är och bra att du tog dig dit :) Det gör så mycket för måendet<3

Stort tack för dina fina ord hos mig! Dem värmer<3

Hoppas Du har en fin kvöll :) Kram Annie

Svar: Jepp. Tack :). Det gör ju det. Vad kul <3 =)
Tack. Jag hoppas att du har en fin kväll =) Kram Jessi
Jessica Friman

Annie
2022-08-08 @ 19:01:09
URL: http://byanniess.blogg.se

Fint av dig att tänka så. Har ju inga barn vi heller . Och blir nog inga heller. Barn är ingen självklarhet, men finns så mycket annat i livet med<3

Hade svårt komma in på din blogg, kom inte in på länken du lämnade, funkade inte för mig att klicka på den. Så googlade. Så vet du det bara :)

Kram!

Svar: Okej. Nä barn är verkligen ingen självklarhet! Jo, det finns det ❤️

Okej. Ja, Nouw är lite krångligt ibland tyvärr 😕. Men kul att du inte gav upp. Utan googlade upp min blogg 😊.

Hoppas att det är bra med dig?

Kram!
Jessica Friman

Annie
2022-08-11 @ 16:42:13
URL: http://byanniess.blogg.se

Vet inte om detta är gammalt inlägg el ej, fick googla in då din länk inte funkade .. :)

Så skönt med träning! Var ett tag sen nu för mig, covid kom i vägen .. men hoppas kunna vara igång snart :)

Hoppas Det är bra med dig<3 Kram

Svar: Jag har heller inte tränat på ett tag nu. Men nästa vecka är det tänkt att jag ska dra igång med träningen.

Åfy! Hoppas att du mår bättre nu efter covid 🤗.

Det är bra här. Hoppas det är bra med dig ❤️Kram
Jessica Friman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0